23 Ekim 2009 Cuma

Late At Tate vs "İnsan ne ile yaşar?"

Boğuldum aman..
Dersimi çalışıyordum. Zaman geçtikçe bilgin mertebesine yaklaşıyorken insanlıktan uzaklaştığımı fark ettim. Teardrop u açtım. Silkindim şöyle bir kendime geldim. Oje sürdüm, saçımı yaptım, blogumu açtım yazımı yazıyorum şu sıralar :)
Epeycene sevdiğim ancak ismini vermemi istemeyen çok özel arkadaşım (Bakınız: Eşek Süpermen) ve ben bienale gitme kararı aldık. Bu karar beni epey heyecanlandırıyor çünkü bienali pek merak ediyorum. Herkes pek konuştu , pek yorum yaptı üzerine. Ben de yapayım, ben de göreyim. Bir de daha çok görmek istiyorum bu sanat etkinliklerini. İnsan ne kadar çok görürse o kadar derin anlamdırıyor , daha bir özelleştiriyor. Ben de şu sıralar daha çok üretkenlik görmek istiyorum, etkilenmek istiyorum hatta ben de üreteyim istiyorum.Bienali bu anlamda da ilham verici bulmayı umuyorum. 
Daha çok sanat etkinliği görmek dedikten sonra , aklıma daha önce gittiklerim geldi. Tate Modern'dakine gitmiştim mesela. İlk etkisinde kaldığım sanat etkinliği  konsepti   diyebilirim. Her şey kocaman ve karışıktı.Bir bok anlamadım aslında ama nasılsa etkilendim işte. Çeşitlilikten de etkilenmiş olabilirim, sonuçta bilmem kaç tane adam var . Birinin yaptığı diğerininkine benzemiyor.Ay uzattım sanat şeysini, ama merak ediyorum yani..

Hafta sonu bienale gidemezsek koşucaz , oh oh koşalım. Böyle ciğerlerim patlasın, yanaklarım bir o yana bir bu yana sallansın. Koşmak da istiyorum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder