14 Ekim 2009 Çarşamba

Eşek SüperMAn

Buğra’la beraber vakit geçirmek normalden uzaklaşmaya başladı.Bu durum canımı sıkıyor.Kendime bazı şeyleri hatırlatmam gerektiğini hissediyorum.Kendimi daha çok dinlemeliyim sanki.Buğra’yı o kadar çok dinliyorum ki kendimden uzaklaşıyorum.Buğra’nın kafasında yaşıyorum.Buğra’nın kafası pek hoş yer ancak ben de yabancı evlerde duyduğum rahatsızlığı yaşatıyor.
Anlatamadm zönk

Nasıl hissetmek gerektiğini biliyorum.Ayrı, sürekli , özümsemiş…Bu düşünce beni epey rahatlatıyor.Başkalarının hayatından ayrı olmak , sürekli hayatta olmak ve benimle ilgili herşeyi özümsemiş olmak.Zihnimde öyle güzel belirginleşti ki , aynı etkiyi sözcüklerle de yapabilmeyi öyle çok istedim ki …
Kendimi kandırıyormuş gibi hisssettim lan biraz .ne bu böyle sürekli uyarılar uyarılar.Yarası olanlar gibi gocunuyormuyum ne ??
Amaan siktir ya herşeyi..
Önemli olan okuduğumuz kitaplar,gezdiğimiz yerler, sevişmek fln değil mi yahu?Kİtap okumak güzel,sevişmek de ,gezmek de.Çünkü kendime yaklaşıyorum.Bana hiçbir şeye ihtiyacım olmadığını hatırlatıyorlar.Buğra'yla sevişip konuşabiliosan bayaa iyi.İki insan yapabilceği güzel şeyler bunlar.Tek başıma yapabiliyorum çünkü diğer aktiviteleri=)
İçim huzur doldu biraz biraz...

3 yorum:

  1. "Önemli olan okuduğumuz kitaplar,gezdiğimiz yerler, sevişmek fln değil mi yahu?Kİtap okumak güzel,sevişmek de ,gezmek de.Çünkü kendime yaklaşıyorum.Bana hiçbir şeye ihtiyacım olmadığını hatırlatıyorlar.Buğra'yla sevişip konuşabiliosan bayaa iyi.."

    Süper:)

    YanıtlaSil