26 Aralık 2010 Pazar

Pazar

Aile saadeti yaşadım bu akşam. Küçük akraba topluluğunun katıldığı yemekten sonra kuzenlerimle genel popüler kültür taramalarımızı yaptık. Dergiler karıştırdık ve birkaç yeni film fragmanı, video klip falan izledik. Böyle bir ortamda gerilmeden istediğim seviyeye inip, istediğim seviyeye çıkabiliyorum. Evet, galiba benim için aile kavramının tanımı bu.
Dergilere bakarken moda ve sanat ilişkisi hakkında çok az düşündüm. Ronaldo'nun Armani reklamını dikkatle incelerken düşüncelerimi sıraya koymak pek kolay olmasa da, her ikisinin de gerçekten abartıldığı kanısına vardım. Sonra da şöyle toparladım: Seçim yapmak güzel bir şeydir. Sanat ve moda konularında sürekli seçim yaparız. Birine karar verdikten sonra yenisi karşımıza çıkar.Bir reyon, bir diğer reyon; bir akım, bir diğer akım ve diğer tüm akımlar gibi. İlerleme hissi burdan gelir.
İnsan ilişkileri tam tersi. Pöh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder