3 Mayıs 2013 Cuma

1 Mayıs

Bu hafta 1 Mayıs kutlamalarına gittim. Arkadaş grubum pek bir meraklı 1 Mayıs'ta gösterilerinde takılmaya. Benim bu konularda çok ateşli olduğum söylenemez. Gözlem yapmaya gittim bile diyebiliriz, davaları destekliyorum bir yandan o ayrı.

Gittiğim iyi olmuş, herkesin kafası bir ayrıydı insanların toplandığı yerde. Biz LGBTT'nin yanında durmayı tercih ettik, şemsiyeleri çok güzeldi, çok beğendim. İnsanlar da çok sevecendi, kızlar birileriyle konuştu hemen.

Öteki Bisiklet gibisinden bir grup vardı. Ütopya diye garip bi grup daha vardı, oraya buraya koşuyorlardı. Gruptan çocuğun tekinin elinde "Dünya İnsanları! Gevşeyin biraz" yazıyordu, çok hoşuma gitti.

Konuşma yapan adam bağırıyordu: Denizler, Hüseyinler, Yusuflar. Nerede Ayşeler, Fatmalar? Şu solcularında seksistlik akan tabirleri yok mu? Ama çoşkulular Allah için. Bir çoskulu olamadım.

Günü bira içerek sonlandırdık. Hava çok güzeldi, garson çocuk çok kibardı. Ne çok insan vardı!

Mutlu olduğumu düşündüm. Bütün gün güneşte kalabilirim, hiç de şikayet etmem. Bir dahaki 1 Mayıs kutlamasında Ankara'da olur muyum acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder